What the F.A.Q.?

(Dit zijn meteen onze algemene voorwaarden.)

Waarom je eigen prijs bepalen?

We willen graag onze middelen delen met iedereen die hart heeft voor jongeren. Daarom mag je zelf bepalen wat jij het product waard vindt. Je betaalt minimaal de verzendkosten/verpakkingskosten (zodat onze onkosten gedekt zijn – en we dit kunnen blijven doen). Alles wat je meer geeft, wordt gebruikt om nieuwe producten te ontwikkelen.

De prijs die vooraf ingevuld staat is een adviesprijs, voel je vrij om dit aan te passen. Als Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI) zijn we vrijgesteld van BTW.

Digitale producten

Bestel je een digitaal product als een E-book of een proefprogramma? Dan komt dit product gewoon in je winkelwagentje. In plaats van een pakketje door de brievenbus kun je na afrekenen je product direct downloaden. Hier betaal je uiteraard geen verzendkosten voor. Later downloaden? Op de factuur vind je ook een download-link.

Mag ik digitale producten delen met vrienden of gemeente?

Al onze producten zijn auteursrechtelijk beschermd. Natuurlijk mag je het artikel delen in huiselijke kring. Je mag ze echter niet (geheel of delen ervan) digitaal of geprint verspreiden. Zo enthousiast dat je het wel breder wil delen? Attendeer hen dan op onze webshop, zodat ze het zelf kunnen aanvragen.

Waarom kan ik van een product slechts 1 exemplaar bestellen?

Het doel van de Youth for Christ webshop is om mensen te voorzien van inspiratie en tools. We willen voorkomen dat mensen groots inslaan, doorverkopen of dingen uitdelen die alleen in een kast/boekentafel belanden en nooit gelezen of gebruikt worden. Zo enthousiast over een product dat je het wel breder wilt delen? Attendeer anderen dan op het product, zodat ze het zelf kunnen aanvragen.

Zolang de voorraad strekt

Voor al onze artikelen geld dat ze beschikbaar zijn zolang de voorraad strekt. Wij streven ernaar producten uit de shop te verwijderen zodra ze uitverkocht zijn. Het kan echter voorkomen dat het storm loopt en dat we niet kunnen leveren. In dat geval ontvang jij jouw geld terug.

Wat gebeurt er met mijn gegevens?

Rondom ieder product hebben wij ook filmpjes, artikelen of andere dingen gemaakt. Deze willen we je graag per email toesturen, zodat je optimaal kan genieten van je nieuwe aankoop. Regelmatig ontwikkelen we nieuwe producten, dus daar attenderen we je enkele keren per jaar op. Mogelijk bellen we een keer als we een voor jou relevant aanbod hebben en om te vragen of je verder betrokken wilt zijn bij onze organisatie.

Je hoeft verder niet bang te zijn voor automatische wekelijkse nieuwsbrieven. Verder geven we je gegevens natuurlijk nooit aan derden. Tenzij daar door bevoegde autoriteiten (politie en justitie) om gevraagd wordt.

Verzending

We versturen bestellingen binnen 1-4 werkdagen via PostNL. Duurt je bestelling langer? Stuur dan een mailtje naar shop@yfc.nl.

Staat jouw vraag er niet bij?

Stuur dan een mailtje naar shop@yfc.nl en dan kijken we wat we voor je kunnen betekenen.

Over ons Klantenservice